Wednesday, November 22, 2006

ROBOT DALAM UMNO

Gegak gempita segala balaci dan kaki ampu badawi apabila mukhris mengeluarkan pendapat peribadinya terhadap ucapan dasar presiden sebagai ” Nothing new “kebanyakan nya adalah sama spt tahun lepas”. Begitulah maksum dan riaknya firaun hadhari ini sehinggakan memberi pendapat atas ucapannya pun merupakan satu dosa besar yg tidak boleh diampun, begitu jahilkah firaun ini? tidakkah ia mengetahui junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W itu pun ada masanya menyatakan hal-hal keduniaan merupakan pendapat peribadinya,dan mereka lebih mengetahui urusan-urusan keduniaan mereka.

Dimanakah ketelusan,kebebasan,transperancy yg dilaung-laungkan oleh firaun ini,mukhris hanya baru mengulas belum lagi mengkritik atau menentang ucapannya bayangkanlah jika sebaliknya yang terjadi,barangkali hilanglah segala akal firaun ini dan sekalian tukang kipasnya lalu menjadi orang tidak siuman adanya.

Apa adakah lagi kemanusiaan dalam diri ahli-ahli umno sekarang ini atau mungkinkah kebanyakan mereka yang menobatkan diri mereka sebagai tukang ampu dan tukang kipas firaun hadhari lantaran menjaga isi perut sendiri telah rela menukarkan diri-diri mereka menjadi ROBOT dan HAMBA ABDI kpd firaun dan lebih malang lagi kpd Qarun Khairy yg masih mentah dan berhingus itu …sungguh hina dan memalukan sekali.

Disini saya mengambil kesempatan untuk menyeru semua ahli umno dan para pembaca yg budiman supaya bangkit dari tidur dan tidak terpukau lagi dgn kelembutan penuh muslihat firaun hadhari. Bangkitlah dgn nama Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang,selamatkanlah diri mu dan ahli keluarga mu, agama,negara dan bangsa mu dari cengkaman firaun ini dan penasihat tamaknya Qarun Khairy…Mereka ini tidak pernah sekelumit pun memikirkan nasib kita rakyat marhain, apa yg difikir dan dicita-citakan oleh mereka siang dan malam hanyalah bagaimana utk memunggah segala hasil mashul negara ini sebanyak mungkin sebelum kerajaan palsu mereka ini dimusnahkan oleh Tuhan yg Maha Berkuasa.

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home